dinsdag 24 mei 2011

MINI4Kids: een ontroerend en bijzonder verhaal

MINI rijders zijn heel verschillende mensen en toch hebben ze ook veel zaken gemeen. Ze leven met passie, niet alleen voor zichzelf maar ook voor anderen. Als mede sponsor van de MINI4Kids tour en MINI-rijder heb ik erg genoten van de aandacht en liefde voor de kinderen. De kinderen hebben allemaal zo hun eigen verhaal. Deze dag maakte naar mijn indruk het verschil in het leven van jonge en kwetsbare kinderen. Een uitspraak van een van de kinderen en een vader die in mijn buurt stonden raakte mij diep: " Papa, later wil ik ook auto-monteur worden.", de vader viel even stil en reageerde: " Ja daar zullen we hard voor knokken jongen. Maar vandaag even niet, we gaan nu genieten van de tour en al die lieve mensen die voor ons zorgen." Ik kreeg een knipoog van de vader en er rolde daardoor een traan van zijn wang op de motorkap van de MINI. Het jochie veegde dit snel met zijn mouw weg. " Vandaag even niet papa", zag ik hem denken. 

Dank voor de organisatie en bundeling van passie!

Dr. Gabriël Anthonio
Voorzitter Raad van Bestuur Jeugdhulp Friesland  
met passie MINI rijder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten